پروپوزال و طرح تفصیلی بررسی و توسعه دانش کاربردی در حیطه شناسی الگوی اخلاق حرفه ای با رویکرد اسلامی ایرانی | XRD3284Nr8EO2 | CII32722IvK0a

پروپوزال و طرح تفصیلی بررسی و توسعه دانش کاربردی در حیطه شناسی الگوی اخلاق حرفه ای با رویکرد اسلامی ایرانی

شاخص اخلاق حرفه ای
طراحی مدل اخلاق حرفه ای
اخلاق حرفه ای مدیران آموزشی
اخلاق حرفه ای در مدیریت آموزشی
اخلاق حرفه ای با رویکرد اسلامی
اخلاق حرفه ای در مدیریت با رویکرد اسلامی
مولفه های موثر در اخلاق حرفه ای
مولفه های اخلاق حرفه ای در مدیریت
مولفه های اخلاق حرفه ای مدیران
پروپوزال اخلاق حرفه ای
پروپوزال اخلاق حرفه ای در اسلام
پروپوزال اخلاق حرفه ای مدیران آموزشی
پروپوزال اخلاق حرفه ای با رویکرد اسلامی

رفتن به سایت اصلی

در این پروپوزال و طرح تفصیلی به بررسی و توسعه دانش کاربردی در حیطه شناسی الگوی اخلاق حرفه ای با رویکرد اسلامی ایرانی می پردازیم که هدف اینست با دیدگاهی ایرانی اسلامی به طراحی الگوی اخلاق حرفه‌ای برای مدیران آموزشی بپردازیم.

 

 

 

در طرح تحقيق آميخته اکتشافي اين تحقيق ابتدا از طريق روش تحقيق کيفي اطلاعات مورد نياز در مورد تدوين الگوي مفهومي اخلاق حرفه ای گردآوري شده و روابط علي و همچنين شرايط زمينه اي آنان مشخص شده است. اين شناخت اوليه امکان صورت بندي فرضيه ها و چگونگي تاثير و تاٌثرات متغيرهاي الگوي اخلاق حرفه ای را فراهم مي کند. به عبارت دیگر روش شناسي کيفي به پژوهشگر اجازه مي دهد تا مباني نظري را از  ويژگيهاي عمومي يا کلي يک موضوع که همزمان ريشه در مشاهدات يا داده هاي تجربي دارد ارائه دهد.

 

 

بنابراين در اين تحقيق در مرحله طراحي الگو با استفاده از راهبرد پژوهش كيفي و روش داده بنیاد پديده اخلاق حرفه ای مورد موشكافي دقيق قرار گرفته و الگوي اخلاق حرفه ای با رویکرد اسلامی ایرانی در قالب تبيين شرایط علی،مقوله یا پدیده اصلی، شرایط زمینه ای، شرایط واسطه ای ،راهبردها و در نهایت پیامدهای اخلاق حرفه ای تعيين مي شوند. 

 

 

در روش تحلیل  داده های کیفی از روش کدگذاری باز، تولید مفاهیم اولیه، تولید مقوله های عمده، کدگذاری محوری و ارتباط علی بین مقوله ها، تعیین مقوله های فرآیندی، زمینه ای و فرآیندی کدگذاری گزینشی و انتخاب و تعیین مقوله هسته محوری استفاده شد. پس از اين مرحله محقق به منظور آزمودن مدل تدوين شده با استفاده از روشهاي تحقيق کمي يعني تحليل مسير، داده هاي حاصل از مرحلة کيفي  را آزمون کرده و اعتبار مدل مفهومي پژوهش را مورد سنجش قرار  مي دهد.

 

 

 دليل بکارگيري روشهاي کيفي وجود ضعف در پيشينه نظري و تجربي تحقيق و نيز عدم اجماع محققين نسبت به معيارهای اخلاق حرفه ای بارویکرد اسلامی و همچنین عدم وجود الگوی مناسب در این زمینه مي باشد. در مرحله آزمون الگو، صحت معيارهاي شناسايي شده ارزيابي مي شود و چگونگي ارتباط ميان آنها از طريق طرح پژوهش همبستگي از نوع مدل تحليل مسير مورد بررسي قرار مي گيرد.

 

 

 تحليل مسير که براي نخستين بار توسط سوول رايت  (1994) توسعه يافت گسترش روشهاي رگرسيون، و در حقيقت، کاربرد رگرسيون چند متغيري در ارتباط با تدوين بارز مدل هاي علي است. هدف آن به دست دادن برآوردهاي کمي روابط علي بين مجموعه اي از متغيرهاست. روابط بين متغيرها در يک جهت جريان مي يابد و به عنوان مسيرهاي متمايزي در نظر گرفته مي شود. مفاهيم تحليل مسير در بهترين صورت از طريق ويژگي عمده آن يعني نمودار مسير که پيوندهاي علي احتمالي بين متغيرها را آشکار مي سازد، تبيين مي شود.

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل اول:کلیات تحقیق
1-1- مقدمه    2
1-2- بیان مسئله    3
1-3- اهمیت وضرورت پژوهش    10
1-4-اهداف تحقیق    13
1-4-1- هدف اصلی    13
1-4-2- اهدف فرعی    13
1-5- سوالات پژوهش    13
1-6- تعریف های نظری و عملیاتی    14

3-1- مراحل انجام تحقیق    
3-2-روش تحقيق    
3-3- نظریه داده بنیان یا نظریه برخاسته از داده ها    
3-4-جامعه و نمونه آماري تحقيق    
3-4-1-جامعه و نمونه آماری بخش کیفی تحقیق(برای تدوین مدل نظریه داده بنیاد):    
3-4-2-جامعه ونمونه آماری بخش کمی(روش دلفی یا پنل خبرگان)    
3-4-3-جامعه و نمونه آماری بخش کمی (تحلیل عاملی تاییدی و تحلیل مسیر) تحقیق:    
3-5-ابزار گردآوری داده ها    
3-5-1-ابزار گردآوری داده ها در بخش کیفی    
3-5-2-ابزار گردآوری داده ها در بخش کمی    
3-6-روایی و پایایی ابزارهای پژوهش    
3-6-1-پايايي (قابليت اعتماد) ابزار کیفی(مصاحبه)    
3-6-1-1-محاسبه پایایی بازآزمون    
3-6-1-2-محاسبه پایایی بین دو کُدگذار    
3-6-2-بررسی  روایی و پایایی ابزار اندازه گیری در اجرای اولیه    
3-7-روش تحلیل داده ها    
3-7-1-تحلیل داده ها در بخش کیفی    
3-7-2-روش تحلیل داده ها در بخش کمی    
3-7-2-1-تحليل عاملي تاييدي    
3-7-2-2-تحلیل مسیر    
3-7-2-3-شاخصهاي برازش در مدل تحلیل مسیر    

 

منابع

  • دانلود پاورپوینت مدیریت تبلیغات و برند 12 اسلاید | 5us45135tipFDJ
  • دانلود پاورپوینت مدیریت تبلیغات و برند 12 اسلاید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت تبلیغات و برند 12 اسلاید جهت رشته مدیریت در قالب 12 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت وای فای ماهواره ای | 7JY25963skJIkQ
  • پاورپوینت وای فای ماهواره ای پاورپوینت اینترنت ماهواره ای برای موبایل پاورپوینت فروش تجهیزات اینترنت ماهواره ای دوطرفه پاورپوینت اینترنت ماهواره ای پاورپوینت اینترنت ماهواره ای رایگان w3 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت وای فای ماهواره ای جهت رشته کامپیوتر…

  • پروژه پایانی رشته ااکترونیک با عنوان ربات تعقیب كننده خط | x9T93271I7fP
  • پروژه پایانی رشته ااکترونیک با عنوان ربات تعقیب كننده خط موتور VR موتور پله‌ای PM موتور پله‌ای هیبرید موتور آهنربای دائمی موتور آهنربای دیسكی همکاری در فروش فایل فایلینا دانلود پروژه پایانی رشته ااکترونیک با عنوان ربات تعقیب كننده خط…

  • دانلود تحقیق روایت و اجزای روایتگری با فرمت ورد | O7448523WcPmYe
  • دانلود تحقیق روایت و اجزای روایتگری با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی روایت و اجزای روایتگری با فرمت docx در قالب 48 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد…

  • دانلود پاورپوینت اصول تهیه یک طرح کسب و کار | MJB30495bmrEv5
  • دانلود پاورپوینت اصول تهیه یک طرح کسب و کار پاورپوینت فرایند تهیه طرح کسب و کار پاورپوینت مراحل طرح کسب و کار پاورپوینت درمورد طرح کسب و کار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اصول تهیه یک طرح کسب و…

  • پاورپوینت نفت و اقتصاد | JdG43229aomMPf
  • پاورپوینت نفت و اقتصاد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نفت و اقتصاد جهت رشته ی اقتصاد در قالب 26 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تاریخچه نفت به…

  • پاورپوینت بازاريابي؛ مديريت رابطه سودمند با مشتري ( فصل اول كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده ) | vIc39383ST14dQ
  • پاورپوینت بازاريابي؛ مديريت رابطه سودمند با مشتري ( فصل اول كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده ) رفتن به سايت اصلي عنوان: پاورپوینت بازاريابي؛ مديريت رابطه سودمند با مشتري( فصل اول كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ…

  • دانلود پاورپوینت نرم افزار های ژئوماتیک | X8z30485bYWtsM
  • دانلود پاورپوینت نرم افزار های ژئوماتیک پاورپوینت معرفی نرم افزارهای ژئوماتیک پاورپوینت درمورد نرم افزار های ژئوماتیک پاورپوینت برنامه های ژئوماتیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نرم افزار های ژئوماتیک جهت رشته عمران در 39 اسلاید و با فرمت…

  • شناسایی عوامل و عناصر موثر در ایجاد فرسودگی شغلی و نحوه پشگیری از آن | maI193018xa56b
  • شناسایی عوامل و عناصر موثر در ایجاد فرسودگی شغلی و نحوه پشگیری از آن کلمات کلیدی : تعریف فرسودگی شغلی ابعاد فرسودگی شغلی دلایل فرسودگی شغلی پایان نامه فرسودگی شغلی تحقیق در مورد فرسودگی شغلی از خود بیگانگی و فرسودگی…