پرسشنامه ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند | 1MR6458gPOOJA مقصد گردشگری

پرسشنامه ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری

پرسشنامه ارزش ویژه برند
دانلود پرسشنامه ارزش ویژه برند
دانلود پرسشنامه ارزش ویژه برند آکر
پرسشنامه ارزش ویژه برند مدل آکر
پرسشنامه استاندارد ارزش ویژه برند
پرسشنامه ارزش برند
پرسشنامه ارزش ویژه برند مقصد گردشگری

رفتن به سایت اصلی

دانلود پرسشنامه پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازارگانی

ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری استان گیلان

(شهرستان رودبار و منجیل و شهرستان لاهیجان)

 

 

 

 

چکیده:

 ارزش ویژه برند مقصد گردشگری عبارت است از مجموع دارایی های (یا بدهی های) برند در رابطه با نام و سمبل مقصدگردشگری که موجب تغییراتی در ارزش خدمات و تجاربی که در آنجا فراهم می شود تعیین می گردد.در بسیاری موارد،ارزش ویژه برند از ارزش دارائی های فیزیکی به مراتب بیشتراست. این است که بازاریابان با کمک برندهایی با ارزش ویژه بالا، می توانند مزیت رقابتی بدست آورند. برای اندازه گیری ارزش برند، ابزارهای اندکی (که مبتنی بر مصرف کنده باشد) وجود دارد. به  طور کلی ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده بر مبنای دو بعد ادراکی(کیفیت ادراک شده، آگاهی،تداعی) و رفتاری (وفاداری) اندازه گیری میشود .

 

با توجه به تفات های فرهنگی،اجتماعی، و خصوصیات مقصدهای گردشگری ایران، در این پژوهش سعی شده است اندازه گیری ارزش ویژه برند( قدرت برند) یک مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران با توجه به مدل کونکینک (2007)،برگرفته از مدل آکر مورد بررسی قرار گیرد که البته در مدل مورد استفاده به هر دو بعد رفتاری و ادراکی توجه می شود .بنابراین،تحقیق حاضر قصد دارد مدل آکر را در کشور ایران و روی مقصد گردشگری استان گیلان مورد بازبینی قرار دهد .سوال اصلی در این تحقیق این:بررسی عوامل اصلی موثر بر ارزش ویژه برند یک مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران و میزان اهمیت هر کدام از عوامل در ارزیابی گردشگران از ارزش ویژه برند با فرض مستقل بودن هر یک از متغیرها چقدر است؟و در این تحقیق با توجه به اینکه هدف اصلی آن بررسی تاثیر متغیرهای مستقل (یعنی تصویر برند،آگاهی از برند،کیفیت ادراک شده و وفاداری به برند) بر متغیر وابسته(یعنی ارزش ویژه برند) است تحقیق همبستگی نامیده می شود واز لحاظ هدف یا جهت گیری،کاربردی واز لحاظ اجرا یااستراتژی،توصیفی از نوع پیمایشی است.

 

و جامعه آماری  گردشگران بالقوه در  استان گیلان  هستند که با استفاده از روش نمونه گیری در دسترس  تعیین حجم ونمونه با استناد به تعیین حجم نمونه از جامعه آماری مفروض که در سال 1970 توسط کرجسی و مورگان ارائه شده است استفاده می کنیم.و برای تجزیه تحلیل داده ها از پرسشنامه استفاده می نماییم و به منظور پایایی آزمون از روش آلفای کرونباخ استفاده میکنیم.نتایج حاصل از تحقیق نشان داده است که هر چهار عامل تصویر برند،وفاداری به برند،کیفیت ادراک شده و آگاهی به برند مقصد گردشگری به صورت مستقیم بر ارزش ویژه برند استان گیلان تآثیر دارند و از نظر اهمیت، کیفیت ادراک شده مهم ترین عامل تآثیر گذار شناخته شده است.

 

 

 

این پرسشنامه شامل 34 سوال در 5 بخش زیر می باشد:

 ارزش کلی ارزش  ویژه برند

تصویر برند

کیفیت درک شده

وفاداری به برند

آگاهی برند

 

واژه های کلیدی:

ارزش ویژه برند

وفاداری به برند

کیفیت ادراک شده

آگاهی از برند

تصویر برند

 

 

 

 

 

  • پاورپوینت بیانیه مأموریت، چشم انداز، ارزش ها | RmE12673s9QABa
  • پاورپوینت بیانیه مأموریت، چشم انداز، ارزش ها دانلود پاورپوینت بیانیه ماموریت، چشم انداز، ارزش ها تعریف مأموریت سازمان ماهیت ماموریت اهمیت ماموریت اجزای ماموریت تعریف چشم انداز اجزای چشم انداز ویژگی های چشم انداز تفاوت ماموریت و چشم انداز ارزش…

  • پاورپوینت جامعه و بهداشت محیط | i0T46539I1AFN7
  • پاورپوینت جامعه و بهداشت محیط رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت جامعه و بهداشت محیط جهت رشته ی پزشکی در قالب 38  اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       جامعه  مکانی است…

  • ویژگی های افراد تاب آور و راه های ارتقاء آن | x3D33633gMAkrh
  • ویژگی های افراد تاب آور و راه های ارتقاء آن تحقیق درباره تاب آوری ویژگی های افراد تاب آور مدل های تاب آوری روانشناختی عوامل موثر بر تاب آوری pdf اهمیت تاب آوری در دوره نوجوانی راهکارهای عملی برای افزایش…

  • پاورپوینت فضای فیزیکی اتاق عمل | NRR45713j8DUoE
  • پاورپوینت فضای فیزیکی اتاق عمل رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فضای فیزیکی اتاق عمل جهت رشته ی پزشکی و معماری در قالب 30 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • دانلود تحقیق ارتباط | 1qG11515VSaa2cات انسانی و نظریه های مرتبط با آن با فرمت ورد
  • دانلود تحقیق ارتباطات انسانی و نظریه های مرتبط با آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی ارتباطات انسانی و نظریه های مرتبط با آن با فرمت docx در قالب 12 صفحه ورد بصورت کامل…

  • دانلود پاورپوینت طرح کسب و کار | tv6332155LHO6z | wGR33135PcTZfI
  • دانلود پاورپوینت طرح کسب و کار پاورپوینت طرح کسب و کار هتل داری پاورپوینت طرح کسب و کار یک صفحه ای ppt طرح کسب و کار دانلود پاورپوینت طرح کسب و کار پاورپوینت برای طرح کسب و کار پاورپوینت آموزش…

  • پاورپوینت شرح و بررسی سازه های چادری | 62P40913zuVO8N
  • پاورپوینت شرح و بررسی سازه های چادری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شرح و بررسی سازه های چادری جهت رشته عمران در قالب 86 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوینت بیماری اوتیسم و مشکلات ارتباط | 1qG11515VSaa2cی این بیماران
  • پاورپوینت بیماری اوتیسم و مشکلات ارتباطی این بیماران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بیماری اوتیسم و مشکلات ارتباطی این بیماران جهت رشته پزشکی در قالب 21 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق | ggq12851Ix3eXH توسعه منابع انسانی | sbE3168uhGxtl
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق توسعه منابع انسانی پیشینه توسعه منابع انسانی مبانی نظری توسعه منابع انسانی ادبیات نظری توسعه منابع انسانی چارچوب نظری توسعه منابع انسانی پیشینه تحقیق توسعه منابع انسانی پیشینه پژوهش توسعه منابع انسانی پیشینه داخلی توسعه…