پرسشنامه استاندارد ارزیابی اثرات اینترنت بر بازاریابی | TYK9398Mrm39I

پرسشنامه استاندارد ارزیابی اثرات اینترنت بر بازاریابی

تاثیر اینترنت بر بازاریابی
پرسشنامه رایگان بازاریابی اینترنتی
دانلود پرسشنامه بازاریابی اینترنتی
پرسشنامه استاندارد بازاریابی اینترنتی
دانلود پرسشنامه تحقیقات بازاریابی
پرسشنامه تاثیر اینترنت بر بازاریابی
پرسشنامه بررسی تاثیر اینترنت بر بازاریابی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت

پرسشنامه ارزیابی اثرات اینترنت بر بازاریابی

 

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-

* نوع فایل:     WORD ، قابل ویرایش با فرمت doc*  بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد

*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

 

 

*** این پرسشنامه بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد می باشد

 

***  پرسشنامه دارای 30  سوال است :

 

 

 

 

 

 

 

 

پرسش نامه زیر در راستای پژوهشی با عنوان پرسشنامه ارزیابی اثرات اینترنت بر بازاریابی تهیه شده است. لذا با تخصیص زمان بطور دقیق آنرا تکمیل و به پژوهشگر ارائه دهید.

 

 

مقیاس طیف لیکرت:

 

خیلی کم

کم

متوسط

زیاد

خیلی زیاد

 

پرسشنامه ای که در دست دارید درباره تحقیق پیرامون پرسشنامه ارزیابی اثرات اینترنت بر بازاریابی

میباشد.با عنایت به اهمیت و ضرورت پژوهش در عرصه سازمان و بهبود اثر بخشی و کارایی واحد های مربوطه ،همکاری شما میتواند در فرایند تحقیق کار گشا باشد،لذا خواهشمند است با پاسخ دقیق به سوالات ،ما را در انجام این تحقیق یاری فرمایید.قبلا از همکاری شما متشکریم.لازم به توضیح است که پاسخ های شما نزد محقق محفوظ خواهد ماند و تنها در راستای تحقیق مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 

 

 

دانشکده مدیریت

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(A.M)

 

 

عنوان:

پرسشنامه ارزیابی اثرات اینترنت بر بازاریابی

 

استاد راهنما:

 

استاد مشاور:

 

نگارش:

 

 

مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد

 

 

 دریافت پرسشنامه تأثیر اینترنت بر بازاریابی

 

پرسشنامه تاثیر اینترنت بر بازاریابی،‌ شامل ۳۰ گویه می‌باشد و هدف از آن، بررسی تأثیر اینترنت بر بازاریابی است. طیف پاسخدهی آن بر اساس لیکرت تنظیم شده است. مقیاس اندازه گیری این ابزار از خیلی کم تا خیلی زیاد تغییر می کند .

 

روایی و پایایی پرسشنامه

روایی محتوایی این پرسشنامه از طریق نظرخواهی از ۱۰ استاد و ذکر انتقادات و پیشنهادات آنان و اصلاح ایرادات احتمالی پرسش های پرسشنامه معتبر گردید. به منظور اعتبار درونی آن، پرسشنامه در اختیار ۱۰ شرکت ورزشی قرار گرفت و با تجزیه و تحلیل آماری، ضریب همبستگی بین پیش آزمون و پس آزمون برای وضعیت جاری برابر r = 0.91 و برای وضعیت مطلوب برابر r = 0.81 محاسبه شد.

 

  • ارزیابی تاثیر بکارگیری سیستم های نوین فناوری اطلاعات و ارتباط | 1qG11515VSaa2cات در ایجاد تحول سازمانی | xsP8530noOVFt
  • ارزیابی تاثیر بکارگیری سیستم های نوین فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایجاد تحول سازمانی فناوری اطلاعات داده سیستم های اطلاعاتی فناوری اطلاعات تحول سازمانی تاثیر بکارگیری سیستم های نوین فناوری اطلاعات ارزیابی تاثیر بکارگیری سیستم های نوین فناوری اطلاعات و…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه نقص بینایی | xv322556RG7hej
  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه نقص بینایی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه نقص بینایی مبانی نظری نقص بینایی پیشینه تحقیق نقص بینایی پیشینه داخلی نقص بینایی پیشینه خارجی نقص بینایی پیشینه پژوهش نقص بینایی پیشینه نظری…

  • پاورپوینت طراحی و اجرای دودکش در ساختمان | VqE41409B24uYC
  • پاورپوینت طراحی و اجرای دودکش در ساختمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت طراحی و اجرای دودکش در ساختمان جهت رشته ی معماری در قالب 9 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • بررسی مبانی سیاست خارجی ژاپن | zGV2796aw7bNK
  • بررسی مبانی سیاست خارجی ژاپن ژاپن مبانی سیاست خارجی نقش پول در سیستم سیاسی سیستم سیاسی و عملکرد آن بررسی رژیم سیاسی و طریقه اعمال حاکمیت بررسی طریقه اعمال حاکمیت نقش بخش خصوصی در سیاست جایگاه ژاپن در عرصه توام…

  • پاورپوینت فصل یازدهم کتاب تکامل موجودات زنده با موضوع انقراض ها و جانشینی | L2a50069Wxu9du
  • پاورپوینت فصل یازدهم کتاب تکامل موجودات زنده با موضوع انقراض ها و جانشینی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فصل یازدهم کتاب تکامل موجودات زنده با موضوع انقراض ها و جانشینی جهت رشته زیست در قالب 32 اسلاید و با فرمت…

  • دانلود تحقیق مسئولیت و نقد دلالت های تربیتی با فرمت ورد | xQD51656vHtJID
  • دانلود تحقیق مسئولیت و نقد دلالت های تربیتی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی مسئولیت و نقد دلالت های تربیتی با فرمت docx در قالب 25 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • پرسشنامه رهبری معنوی ضیائی و همکاران (1387) | VLC1106XPVgzZ
  • پرسشنامه رهبری معنوی ضیائی و همکاران (1387) پرسشنامه رهبری معنوی فرای و همکاران پرسشنامه رهبری معنوی دانشگاه (فرای و همکاران، 2005) دانلود پرسشنامه رهبری معنوی پرسشنامه استاندارد رهبری معنوی پرسشنامه استاندارد رهبری معنوی فرای روایی و پایایی پرسشنامه رهبری معنوی…

  • ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان | rEv13505YULVU در افراد 12 تا 30 ساله و ارائه راهکارهایی برای تقویت آن
  • ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد 12 تا 30 ساله و ارائه راهکارهایی برای تقویت آن پایان نامه مدیریت زمان پایان نامه مهارت مدیریت زمان مهارت مدیریت زمان جوانان مهارت مدیریت زمان نوجوانان میزان مهارت مدیریت زمان در جوانان…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق | ggq12851Ix3eXH مدیریت ارتباط | 1qG11515VSaa2c با مشتری | 0U85358ONU5oI در بانک 35 صفحه
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک 35 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری CRM پیشینه تحقیق CRM مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری…