پرسشنامه ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند | GlG11383bi0Ytx | VsX11379r8KyyX | 1MR6458gPOOJA

پرسشنامه ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند

پرسشنامه ارزش ویژه برند
پرسشنامه ارزش ویژه برند شرکت پارس خزر
پرسشنامه خلق و نگهداری ارزش ویژه برند
پرسشنامه اثرات تبلیغات تجاری بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند
پرسشنامه اثرات پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند
پرسشنامه تاثیر فعالیت های ترفیع بر ارزش ویژه برند

رفتن به سایت اصلی

دانلود پرسشنامه پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند

(شرکت لوازم خانگی پارس خزر)

 

 

 

 

 

 

 مقدمه

نقش برند ها در شناسایی محصولات شرکت در بازارهای رو به گسترش امروزی، نقشی انکارناپذیر است (پرهیزگار و عابد، 1391). امروزه ایجاد برندهای قدرتمند به یکی از اساسی ترین دغدغه های مدیران شرکت ها مبدل شده است که ضمن عمل به وعده ها و تعهدات، قدرت توانمندی های شرکت را در طول زمان ارتقاء دهند (اسداله و همکاران، 1390).

برندها از زمره با ارزش ترین دارایی های شرکت ها محسوب می شوند، توجه به مفاهیمی چون برند، مدیریت آن و ارزش ویژه نام تجاری، سبب دستیابی به جایگاهی مناسب در اذهان مشتریان می گردد (پرهیزگار و عابد، 1391) و امروزه شرکت های موفق نشان داده اند که برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار، توجه به برندسازی و ارزش ویژه برند، ضروری و حیاتی می باشد (دیواندری و همکاران، 1390).

 

در سال های اخیر موضوع ارزش ویژه برند توجه محققان حوزه ی بازاریابی را بسیار به خود جلب کرده است. مطابق نظر آکر  (1996)، ارزش ویژه برند، تفاوت قیمتی را که یک برند قوی در مقایسه با یک برند متوسط در فروش خود جذب می کند، نشان می دهد. از این رو ارزش ویژه برند به عنوان معیاری برای سنجش قدرت برندها و نیز شرکت ها پیشنهاد می گردد (اسداله و همکاران، 1390).

 

یکی از دلایل محبوبیت ارزش ویژه برند، نقش استراتژیک و پر اهمیت آن در کسب مزیت رقابتی و تصمیمات استراتژیک مدیریتی می باشد. زمانی که ارزش ویژه برند به طور صحیح و موضوعی مورد ارزیابی قرار گیرد، استاندارد مناسبی برای اندازه گیری تاثیر مداوم تصمیمات بازاریابی می باشد (Atilgan et al.., 2005). ساخت و ایجاد ارزش ویژه برند، هدف ارزشمندی در بازاریابی است از این رو که می تواند ضامن موفقیت های بیشتر و درآمدهای روزافزون باشد (Yoo, 2009 ).برخی از محققین دریافته اند که فعالیت های ترفیع، اثر مثبتی بر ارزش ویژه برند دارند. قرار گرفتن مصرف کنندگان در معرض فعالیت های ترفیع مکرر یک برند، می تواند به سطوح بالاتر ارزش ویژه برند منجر شود که از طریق افزایش آگاهی برند مصرف کننده، توسعه تداعی های مطلوب و بهبود ادراکات کیفیتی حاصل می گردد ( Pappu et al.., 2008 ). در نتیجه هدف اصلی پژوهش حاضر عبارت است از بررسی تاثیر فعالیت های ترفیع بر خلق و نگهداری ارزش ویژه برند شرکت پارس خزر.

 

 

 

کلمات کلیدی:

ارزش ویژه برند

شرکت پارس خزر

فعالیت های ترفیع

خلق و نگهداری ارزش ویژه برند

 

 

 

بااحترام

آنچه پیش رو دارید یك تحقیق دانشگاهی دوره كارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی می باشد كه پیرامون بررسی تاثیر فعالیتهای ترفیع بر ارزش ویژه برند شرکت پارس خزر، طراحی گردیده است. نظر به اینكه نظرات و دیدگاه های شما از مهمترین منابع اطلاعاتی در پژوهش حاضر می باشند، بدیهی است كه پاسخ های شما راهنمایی بزرگ و ارزنده ای در جهت پیشبرد اهداف تحقیق خواهد بود. امید است با نگاه موشکافانه خود در انتخاب گزینه ها، محقق را در نیل به اهداف تحقیق یاری فرمایید. لازم به ذکر است پاسخهای شما كاملاً محرمانه خواهد ماند  و تنها در تحلیل داده ها از آنها استفاده خواهد شد.

 

 

  • پاورپوينت درس قرائت عربی (1) | kbW43839VADuhT
  • پاورپوينت درس قرائت عربی (1) رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت درس قرائت عربی (1) جهت رشته زبان و ادبیات قالب 161 اسلايد و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش         آشنایی…

  • پاورپوینت ارزیابی داده های کمی و کیفی | 7Eq44981xExNvM
  • پاورپوینت ارزیابی داده های کمی و کیفی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ارزیابی داده های کمی و کیفی جهت رشته ی مدیریت در قالب 34 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت فیزیولوژی دستگاه گوارش | lz145935cgYT2M
  • پاورپوینت فیزیولوژی دستگاه گوارش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فیزیولوژی دستگاه گوارش جهت رشته ی پزشکی در قالب 51 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       عمل بلع را…

  • دانلود تحقیق درباره مهارت های مقابله ای word | wS347669iTI1Zm
  • دانلود تحقیق درباره مهارت های مقابله ای word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی مهارت های مقابله ای با فرمت docx در قالب 23 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد  …

  • پاورپوینت اصول و مبانی شهرسازی با معرفی یکی از معماران مشهور | Cdm410057Tl2m2
  • پاورپوینت اصول و مبانی شهرسازی با معرفی یکی از معماران مشهور رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با اصول و مبانی شهرسازی با معرفی یکی از معماران مشهور جهت رشته برنامه ریزی شهری در قالب 33 اسلايد و با…

  • پاورپوینت کارآفرینی و فرصتهای شغلی در آن | MA132579u0EN8b
  • پاورپوینت کارآفرینی و فرصتهای شغلی در آن دانلود پاورپوینت کارافرینی چیست دانلود پاورپوینت در مورد کارافرینی پاورپوینت در مورد کارافرینی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کارافرینی چیست جهت رشته کارافرینی در قالب 12 اسلاید و با فرمت pptx بصورت…

  • پاورپوينت آموزش طرح و برنامه کسب و کار | TJe32197b7OvLI
  • پاورپوينت آموزش طرح و برنامه کسب و کار پاورپوينت طرح کسب و کار دانلود پاورپوينت طرح کسب و کار پاورپوینت درباره طرح کسب و کار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آموزش طرح و برنامه کسب و کار جهت رشته…

  • پاورپوینت فیزیولوژی فوتبال | l3z17003epCv01
  • پاورپوینت فیزیولوژی فوتبال کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت فیزیولوژی فوتبال بررسی فیزیولوژی فوتبال فیزیولوژی فوتبال تحقیق فیزیولوژی فوتبال تحلیل فیزیولوژی فوتبال مقاله فیزیولوژی فوتبال نیازهای فیزیکی اهمیت قدرت در فوتبال دوره های بی هوازی در فوتبال تمرینات فوتبال تمرین قدرتی،…

  • پاورپوينت روانشناسی مدیریت استراتژیک | CzJ37037sZLz8s | F2r1296zYLAWl
  • پاورپوينت روانشناسی مدیریت استراتژیک پاورپوینت در مورد روانشناسی مدیریت استراتژیک روانشناسی مدیریت استراتژیک ppt دانلود پاورپونت روانشناسی مدیریت استراتژیک پاورپوینت در باره روانشناسی مدیریت استراتژیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت روانشناسی مدیریت استراتژیک جهت رشته مدیریت قالب 32 اسلايد…