پاورپوینت آشنایی با متدولوژی فروش در هزاره سوم | e8G1342JLsYmn

پاورپوینت آشنایی با متدولوژی فروش در هزاره سوم

پاورپوینت آشنایی با متدولوژی فروش در هزاره سوم
آميخته هاي بازاريابي
تفكر بازاريابي
تحلیل رفتار مصرف کنندگان
ماتریس های ذهنی فروش
مهارت هاي گفتگوي فروش
چالش هاي فروش
بازاریابی تلفنی
چهار مانع اوليه فروش
موانع فروش
تأمين رضايت مشتري

رفتن به سایت اصلی

دانلود پاورپوینت با موضوع آشنایی با متدولوژی فروش در هزاره سوم، در قالب ppt و در 79 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

ايجاد شخصيت قدرتمند

چگونه اجتماعی باشیم ؟

شناخت طرف مقابل

مهارت های گوش دادن

مهارت های رفع تعارض

همگام شدن با زبان بدن مخاطب

آميخته هاي بازاريابي

4 c

جدول سه مرحله در تفكر جديد بازاريابي

 تحلیل رفتار مصرف کنندگان

تیپ های ارتباطی

دید محورها

شنود محور

لمس محور

لمس محور

چگونگی نشان دادن قدردانی و تشکر

ماتریس های ذهنی  فروش

مهارت هاي گفتگوي فروش (فروش ساكت)

قانون AIDASامتياز دادن در مذاكره فروش

چالش هاي فروش

چگونه با پيشنهاد انفجاري برخورد كنيم

مراحل بازاریابی تلفنی

بازاریابی تلفنی

چهار مانع اوليه فروش

موانع فروش (دماسنج فروش)

تعريف مشتريتأمين رضايت مشتري

خصوصيات مشتريان امروزي

ارزش ماندگاري مشتري در طول عمر

ارزش دوره زماني عمر يك مشتري

هزينه هاي بازاريابي

علل از دست دادن مشتريان

 انواع شخصيت مشتريان

7 نیاز مادی مشتریان

7 نیاز عاطفی مشتریان
9 اعتراضي که از قبل بايد جواب بدهيد

بازاریاب خوش بخت

شناسايي اهداف

انگيزه اصلي خريد

تجزيه تحليل صنايع و رقبا

بهره وري در فروش

مهارت هاي گوش دادن
چگونه دروغ طرف مقابل را تشخيص دهيم؟

پيشگيري از ترفند دروغ

آشنايي بازبان بدن(Body language)

 

قسمتی از متن پاورپوینت:

 

تعريف مشتري:

درفرهنگ بازار، مشترى فردى است که توانايى و استعداد خريد کالا و يا خدمتى را داشته باشد، که اين توانايى و استعداد به صورت توأم در فرد بروز کرده و انتخاب و عمل خريد انجام مى پذيرد

 به راستي مشتري چيست و كيست و چرا وجودش تا اين حد براي سازمانهاي فروشنده بسيار مهم و حياتي است؟ هر سازماني كه وظيفه خطير فروش كالا يا خدمات را بر عهده مي گيرد وارد جاده اي مي شود كه در اين جاده مسايل گوناگوني در مسيرش قرار مي گيرند كه ناچار است به هر طريق ممكن از پس آنها برآيد تا به مقصود خود يعني دستيابي به مشتريان نايل آيد

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع” آشنایی با متدولوژی فروش در هزاره سوم” می باشد که در حجم 79 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

  • پاورپوینت درس 20 مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی مبحث وزیران کاردان | 08X44441tyxLNf
  • پاورپوینت درس 20 مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی مبحث وزیران کاردان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش مطالعات پنجم ابتدایی مبحث وزیران کاردان در قالب 16 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوینت آشنایی با حمام علی قلی آقا اصفهانی | ztk9987dvTa9
  • پاورپوینت آشنایی با حمام علی قلی آقا اصفهانی پاورپوینت آشنایی با حمام علی قلی آقا اصفهانی بهمراه پلان حمام - برش طولی و عرضی و همچنین پرسپکتیو حمام رفتن به سایت اصلی پاورپوینت آشنایی با حمام علی قلی آقا اصفهانی بهمراه…

  • پرسشنامه باورهای ریاضی معلمان MBQ با نمره گذاری، روایی و پایایی | iOh216693qKRuC
  • پرسشنامه باورهای ریاضی معلمان MBQ با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه باورهای ریاضی معلمان دانلود پرسشنامه باورهای ریاضی معلمان پرسشنامه استاندارد باورهای ریاضی معلمان پرسشنامه باورهای ریاضی معلمان 40 سوالی پرسشنامه باورهای ریاضی معلمان کولیر پرسشنامه…

  • پاورپوینت کتاب مهندسی نرم افزار 1 از سامرویل | RRj31287KW8TlP
  • پاورپوینت کتاب مهندسی نرم افزار 1 از سامرویل پاورپوینت کتاب مهندسی نرم افزار1 پاورپوینت مهندسی نرم افزار از سامرویل دانلودپاورپوینت مهندسی نرم افزار پرسمن پاورپوینت کتاب مهندسی نرم افزار پرسمن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب مهندسی نرم افزار…

  • پاورپوینت آزمون اندر یافت موضوع | Xbp42409XtKwVz
  • پاورپوینت آزمون اندر یافت موضوع رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آزمون اندر یافت موضوع جهت رشته روانشناسی و روانپزشکی در قالب 46 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     فهرست :…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه پژوهش شکل گیری هویت سازمانی | 9At214286ja3u0
  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه پژوهش شکل گیری هویت سازمانی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه شکل گیری هویت سازمانی مبانی نظری شکل گیری هویت سازمانی پیشینه تحقیق شکل گیری هویت سازمانی پیشینه داخلی شکل گیری هویت سازمانی…

  • دانلود پاورپوینت همزمانی سیستم OFDM مبتنی بر همبستگی سمبل های دریافتی و روش های تخمین کانال مبتنی بر ارسال سمبل پایلوت | a9315959NWHzMY | eMc15945rysdSz
  • دانلود پاورپوینت همزمانی سیستم OFDM مبتنی بر همبستگی سمبل های دریافتی و روش های تخمین کانال مبتنی بر ارسال سمبل پایلوت سیستم OFDM همزمانی فریمی مدولاسیون چندحاملی دانلود پاورپوینت همزمانی فریمی در سیستم OFDM دانلود پاورپوینت ارائه الگوریتم جدید برای…

  • عوامل انگیزشی کارکنان ستادی دانشگاه | 8Yb104465pVaVq
  • عوامل انگیزشی کارکنان ستادی دانشگاه پایان نامه انگیزش پایان نامه انگیزش کارکنان عوامل انگیزشی کارکنان نظریه های محتوایی انگیزش نظریه های فرآیندی انگیزش پایان نامه عوامل موثر بر انگیزش کارکنان عوامل موثر در انگیزش کارکنان عوامل محتوایی موثر بر انگیزش…

  • دانلود پایان نامه خودکارآمدی ورزشی | yO019153wKZyY4
  • دانلود پایان نامه خودکارآمدی ورزشی کلمات کلیدی : پایان نامه خودکارآمدی خودکارآمدی ورزشی سازه کارآمدی در ورزشکاران پایان نامه در مورد خودکارآمدی خودکارآمدی ورزشی دانش آموزان پایان نامه خودکارآمدی ورزشی پایان نامه سازه کارآمدی در ورزشکاران پایان نامه خودکارآمدی ورزشی…