چهارچوب بازاریابی الکترونیکی بین المللی (IEMF):شناسایی بلوک های ساختاری برای اینده تحقیقات بازاریابی الکترونیکی جهانی | SwJ25845UMqRv

چهارچوب بازاریابی الکترونیکی بین المللی (IEMF):شناسایی بلوک های ساختاری برای اینده تحقیقات بازاریابی الکترونیکی جهانی

بازاریابی
بازاریابی بین المللی
بازاریابی الکترونیکی جهانی
بازاریابی الکترونیکی بین المللی (IEMF)
دانلود مقاله چهارچوب بازاریابی الکترونیکی بین المللی (IEMF)شناسایی بلوک های ساختاری برای اینده تحقیقات بازاریابی الکترونیکی جهانی
خرید مقالات مدیریت
همکاری در فروش فایل
فروش فایل
انجام پروژه و پایان نامه مدیریت
fileina
فروشگاه ساز فایلینا
ف

رفتن به سایت اصلی

چهارچوب بازاریابی الکترونیکی بین المللی (IEMF):شناسایی بلوک های ساختاری برای اینده تحقیقات بازاریابی الکترونیکی جهانی

 

چکیده:

هدف – بازاریابی الکترونیکی بین المللی به عنوان یک حوزه مهم برای بازاریاب ها به صورت توسعه بازارهای آنلاین جهانی در حال ظهور است .این موضوع خاص تلاش برای تشویق ،عرضه و راهنمایی تحقیقات در  حوزه بازاریابی الکترونیکی بین المللی است . طراحی روش شناسایی رویکرد – درس مقاله IENF  به عنوان یک الگوی راهنما برای تحقیقات آتی در بازاریابی بین المللی معرفی شده است.یافته های IEMF بایستی به پرسش علما در حوزه بازاریابی الکترونیکی بین المللی کمک کنند ،کمکهای هوشی جاری را در این حوزه طبقه بندی کند و شکاف های موجود در مقالات علمی را پر کند .منشا ارزش – این سر مقاله IEMF  را معرفی می کند و مقالات  مختلف را در این موضوع  با استفاده از این چهارچوب طبقه بندی می کند .در اخر، با عرضه چندین سوال تحقیقاتی کامل جهت برانگیختن تحقیقات بعدی در این حوزه،نتیجه گیری میشود .

 

 

کلمات کلیدی:

بازاریابی

بازاریابی بین المللی

 بازاریابی الکترونیکی جهانی

بازاریابی الکترونیکی بین المللی (IEMF)

 

 

مقدمه

اینترنت ،وب و تکنولوژی های اطلاعاتی مرتبط ثابت کرده اند که انتقالی هستند در حالی که این تکنولوژی ها بر روی تمامی بخشهای این همکاری تاثیر داشته اند ،شاید عملکرد بازاریابی بسیار تحت تاثیر قرار گرفته اند .بازار یابی الکترونیکی در حال حاضر بخش مهمی از بازاریابی جهانی شرکتها محسوب میشوند .با افزایش پذیرش اینترنت و وب ،چشم انداز بازاریابی از احتمال به واقعیت رسیده است .

 

علمای این بخش تاثیر انتقالی ارتباط اینترنت و وب را دنبال کرده اند . چندین مطالعه در حوزه بازاریابی الکترونیکی بین المللی در سطوح انفرادی و شرکتی انجام پذیرفته اند .با شناخت نقش این کار ،در این مقاله IEMF  را به صورت یک الگوی راهنما برای تحقیقات بعدی در بازاریابی  ا.ب الکترونیکی بین المللی معرفی می کنم.IEMF  بایستی به جامعه بازاریابی جهانی در وجود ابهام در حوزه ی ا.ب کمک کند و کمکهای هوشی جاری در این حوزه را طبقه بندی کند و شکاف های موجود در مقالات علمی برای تمرکز بر روی تحقیقات اتی را پر کند . بعلاوه IEMF بایستی به علمای بازاریابی الکترونیکی جهانی در بررسی این سوال که چگونه بازاریابی ا.ب از بازاریابی بین المللی متفاوت است ،کمک کند. IEMf   بسط و گسترش یک چارچوبی است که اولین بار در Krishnamarthy    با یک زمینه بین المللی عرضه شد.

 

 

 

 

فهرست مطالب

چهارچوب بازاریابی الکترونیکی بین المللی (IEMF) 1

شناسایی بلوک های ساختاری برای اینده تحقیقات بازاریابی الکترونیکی جهانی 1

چکیده 1

مقدمه 3

مرور بر IEMF 5

فضاها 5

فاکتورهای تشکیل دهنده تکنولوژی 6

فاکتورهای فرهنگی سطح کشور 7

دسترسی به تکنولوژی های الکترونیکی 7

اعمال و نتایج 8

ارتباط بالقوه میان اجزاء این چارچوب 8

یک کاربر IEMF 11

پرسشهای تحقیقاتی 12

نتیجه گیری 14

 

  • پاورپوینت آموزش تفریق کسر و اعداد مخلوط ریاضی پنجم ابتدایی | yY544409KNaUVj
  • پاورپوینت آموزش تفریق کسر و اعداد مخلوط ریاضی پنجم ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تفریق کسر و اعداد مخلوط ریاضی پنجم ابتدایی در قالب 9 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • بررسی عارضه نهان بیضگی در اسبهای باشگاه های سواركاری تهران | lCQ3476YMNWvA
  • بررسی عارضه نهان بیضگی در اسبهای باشگاه های سواركاری تهران عارضه نهان بیضگی درمان عارضه نهان بیضگی روشهای جراحی برای نهان بیضگی اسب تشخیص و درمان نهان بیضگی اسب عوامل مؤثر عارضه نهان بیضگی پایان نامه نهان بیضگی درمان عارضه…

  • پاورپوینت مودم و انواع آن | sA933501y9hdvZ
  • پاورپوینت مودم و انواع آن دانلود پاورپوینت مودم و انواع آن پاورپوینت تحقیق راجب مودم و انواع آن پاورپوینت انواع مودم تحقیق راجب انواع مودم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مودم و انواع آن جهت رشته کامپیوتر در قالب…

  • دانلود تحقیق تحقیقات انجام شده درباره زن و سینما با فرمت ورد | eq8483053IpMTA
  • دانلود تحقیق تحقیقات انجام شده درباره زن و سینما با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی تحقیقات انجام شده درباره ی زن و سینما با فرمت docx در قالب 17 صفحه ورد بصورت کامل و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق | ggq12851Ix3eXH شبکه های عصبی مصنوعی | DXd66261KQMGh
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق شبکه های عصبی مصنوعی مبانی نظری شبکه های عصبی مصنوعی دانلود مبانی نظری شبکه های عصبی مصنوعی دانلود پیشینه تحقیق شبکه های عصبی مصنوعی پیشینه تحقیق شبکه های عصبی مصنوعی ادبیات نظری شبکه های عصبی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق | ggq12851Ix3eXH تصمیم گیری مشارکتی | ojR10228HVyCBs 48 صفحه
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تصمیم گیری مشارکتی 48 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تصمیم گیری مشارکتی مبانی نظری تصمیم گیری مشارکتی پیشینه تحقیق تصمیم گیری مشارکتی پیشینه داخلی تصمیم گیری مشارکتی پیشینه خارجی تصمیم گیری مشارکتی…

  • دانلود تحقیق ساختار سازمان با فرمت ورد | vwA50349PAoMAe
  • دانلود تحقیق ساختار سازمان با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی ساختار سازمان با فرمت docx در قالب 19 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد     فهرست مطالب…

  • دانلود تحقیق در مورد قابلیت جذب دانش word | 9u751275vyU3nQ
  • دانلود تحقیق در مورد قابلیت جذب دانش word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی قابلیت جذب دانش با فرمت ورد در قالب 37 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد    …

  • تاثیر فناوری اطلاعات بر سازمان | UIo7797uyCU09
  • تاثیر فناوری اطلاعات بر سازمان سازمان فناوری اطلاعات دانلود مقاله اثرات فناوری اطلاعات بر سازمان دانلود مقالات رشته مدیریت دانلود مقالات مدیریت دانلود مقاله تاثیر فناوری اطلاعات بر سازمان تاثیر تکنولوژی اطلاعات بر سازمان دانلود مقاله تاثیر آی تی بر…