پاورپوینت استراتژي‌هاي ورود به بازارهاي جهاني در بازاريابي بين‌المللي (فصل ششم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی) | Jlr2610Y3Dywf

پاورپوینت استراتژي‌هاي ورود به بازارهاي جهاني در بازاريابي بين‌المللي (فصل ششم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)

پاورپوینت ارتباطات و مذاكرات در فعاليتهاي بازاريابي بينالمللي ( فصل سوم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)
پاورپوینت فصل سوم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی
پاورپوینت ارتباطات و مذاكرات در فعاليتهاي بازاريابي بينالمللي
ارتباطات و مذاكرات در فعاليتهاي بازاريابي بينالمللي
پاورپوینت فصل سوم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی با موضوع ارتباطات و مذاكرات در فعاليتهاي بازاريابي بينالمللي

رفتن به سایت اصلی

دانلود پاورپوینت استراتژي‌هاي ورود به بازارهاي جهاني در بازاريابي بين‌المللي (فصل ششم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)، در قالب  pptx  و در 75 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

مقاصد درانتخاب استراتژي

شاخه‌هاي عمومي استراتژي

رهبري هزينه‌ها

تمرکز روي توانايي هاي اصلي شرکت

برتري طلبي

مراحل دستيابي به استراتژي توسعه

مراحل توسعه استراتژي ورود به بازارهاي بين المللي

عوامل موثر در شکل گيري استراتژي بازار

عوامل بازار

تقسيم بندي بازار

عوامل جغرافيايي

حالات مختلف توسعه جغرافيايي

وضعيت برتر

وضعيت با برتري توليد

وضعيت با برتري موقعيت جغرافيايي

حالت ضعيف

عوامل رقابتي

عوامل شرکت

تصميم گيري ورود به بازار

عوامل موثر بر توسعه استراتژي بازاريابي بين المللي

ريسک و کنترل ورود به بازار جهاني

ريسک و کنترل ورود به بازار

چگونگي ورود به بازار بين المللي

شرايط ورود شرکت ها به بازار بين المللي

علل ورود شرکت ها به بازار بين المللي

استراتژي هاي ورود به بازار جهاني

صادرات

صادرات غير مستقیم

صادرات مستقيم

توليد در خارج از کشور

فروش خارجي از طريق خريداران داخلي

فروش از طريق شرکت هاي توزيع کننده ديگر

شرکت هاي مديريت صادرات

مزاياي شرکت هاي مديريت صادرات

معايب شرکت هاي مديريت صادرات

شرکت هاي تجاري

معايب شرکت هاي تجاري

دلالان و نمايندگان صادرات

صادرات مستقيم از طريق نمايندگي هاي فروش

معيارهاي شناسايي نمايندگي هاي فروش

معيارهاي انتخاب يک نمايندگي فروش

صادرات مستقيم توسط توزيع کنندگان

نظارت بر توزيع کننده

روشهاي ديگر صادرات مستقيم

توليد در خارج از کشور

استراتژي هاي مختلف جهت توليد در خارج از کشور

دلايل عمده انتخاب استراتژي هاي توليد در خارج از کشور

توليد براساس قراداد

مزاياي استراتژي  توليد قراردادي

معايب استراتژي  توليد قراردادي

حق الامتياز

موارد اصلي در واگذاري امتياز

مزاياي روش حق الامتياز

معايب روش حق الامتياز

کاهش معايب روش اعطاي مجوز توليد

مونتاژ

سرمايه گذاري بر اساس مالکيت کامل

دلايل مالکيت يک واحد توليدي

خريد يک شرکت خارجي

سرمايه گذاري مشترک در بازارهاي خارجي

مزاياي سرمايه گذاري مشترک

معايب سرمايه گذاري مشترک

استراتژي خروج

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینت فصل ششم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی با موضوع استراتژي‌هاي ورود به بازارهاي جهاني در بازاريابي بين‌المللي، ” می باشد که در حجم 75 اسلاید، تهیه شده است

 

  • فعالیت های مکمل و فوق برنامه از دیدگاه فلاسفه ی تعلیم و تربیت | FS3344730WsETz
  • فعالیت های مکمل و فوق برنامه از دیدگاه فلاسفه ی تعلیم و تربیت تعریف فعالیت های فوق برنامه فعالیت های فوق برنامه مدارس فعالیت های فوق برنامه در ایران فعالیت های فوق برنامه در مدارس ابتدایی تحقیق درباره فعالیت های…

  • تجزیه و تحلیل عوامل ایجاد و تداوم موجودی های راکد در انبار شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان (سهامی خاص) و ارائه راهکار مناسب | 2Ct237885vgnYU
  • تجزیه و تحلیل عوامل ایجاد و تداوم موجودی های راکد در انبار شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان (سهامی خاص) و ارائه راهکار مناسب کلمات کلیدی : تجزیه و تحلیل عوامل ایجاد و تداوم موجودی های راکد در انبار…

  • پاورپوینت تزئینات در معماری اسلامی | bWd26565kioniL
  • پاورپوینت تزئینات در معماری اسلامی پاورپوینت تزئینات در معماری اسلامی پاورپوینت تزئینات در معماری اسلامی ایران پاورپوینت انواع تزئینات در معماری اسلامی پاورپوینت مقاله تزئینات در معماری اسلامی پاورپوینت تزئینات در معماری اسلامی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تزئینات در…

  • پاورپوینت بررسی تعارض مذاکره و رفتار گروهی | 1eS51097aWQrpA
  • پاورپوینت بررسی تعارض مذاکره و رفتار گروهی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی تعارض مذاکره و رفتار گروهی جهت رشته مدیریت در قالب 49 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی و بررسی معیارهای آن | HbZ34393sqSVey
  • عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی و بررسی معیارهای آن بررسی پیشرفت تحصیلی تحقیق درباره پیشرفت تحصیلی عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی معیارهای پیشرفت تحصیلی عوامل مخل پیشرفت تحصیلی رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق عوامل موثر بر پیشرفت…

  • بررسی مدل ها و رویکردهای ارزش درک شده | qzn200834FF9BF
  • بررسی مدل ها و رویکردهای ارزش درک شده کلمات کلیدی : ارزش درک شده برند تعریف ارزش درک شده مدل های ارزش درک شده رویکردهای ارزش درک شده ارزش درک شده توسط مشتری ارزش درک شده مشتری چیست تحقیق در…

  • دانلود تحقیق تحول سازمانی با فرمت ورد | tPt503138k3SNX
  • دانلود تحقیق تحول سازمانی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی تحول سازمانی با فرمت docx در قالب 50 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد     فهرست مطالب…

  • پروتکل درمانی آموزش مدیریت استرس مبتنی بر ذهن اگاهی | j0z22576as03jN
  • پروتکل درمانی آموزش مدیریت استرس مبتنی بر ذهن اگاهی کلمات کلیدی : دانلود پروتکل درمانی خرید پروتکل درمانی پکیج های درمانی روانشناسی پروتکل های درمانی در روانشناسی پروتکل درمانی ذهن اگاهی پروتکل درمانی مدیریت استرس پروتکل درمانی آموزش مدیریت استرس…

  • بررسی مهریه به عنوان آثار مالی انحلال نکاح | ewu676gMThHD
  • بررسی مهریه به عنوان آثار مالی انحلال نکاح موجبات انحلال نکاح آثار مالی انحلال نکاح تحقیق مهریه در اسلام تحقیق در مورد مهریه تحقیق در مورد مهریه زن تحقیق کامل در مورد مهریه پایان نامه انحلال نکاح پایان نامه آثار مالی…