مبانی و ماهیت تبلیغات و تشریح روشهای نوین آن | Zrd16211hteaIe

مبانی و ماهیت تبلیغات و تشریح روشهای نوین آن

تبلیغات
خلاقیت در تبلیغات
تاریخچه تبلیغات در ایران
استراتژیهای نوین تبلیغات
تاکتیکهای مدرن تبلیغات
مبانی و ماهیت تبلیغات و تشریح روشهای نوین آن
روانشناسی رنگها در تبلیغات
دانلود پایان نامه تبلیغات
دانلود پایان نامه رشته رسانه

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته رسانه

مبانی و ماهیت تبلیغات و تشریح روشهای نوین آن

 

 

مقدمه

سر جیوزیمن در کتاب «تبلیغاتی که می‌شناسیم به آخر خط رسیده است» رازهای ناگفته ای را ازتبلیغات بازگو می‌کند و می‌گوید تبلیغاتی که از در و دیوارشهر بالا می‌روند و از شبکه های صدا و سیما پخش می‌شوند، برای مخاطبان خسته کننده و نفرت آور شده اند و به همین دلیل، مخاطبان بادستگاه کنترل از راه دور از تبلیغات شبکه های تلویزیونی و ماهواره ای فرار می‌کنند. نظریه پردازان بزرگ تبلیغات به این نتیجه رسیده اند که بسیاری از تبلیغات امروزی موثر نیستند. در دنیای پیشرفته ی امروز با فن آوری های نوین، تبلیغاتی مطلوب خواهند بود که خلاق، متمایز، ارزشمند و سازگار با مخاطبان خود باشند.

 

آیا تبلیغات فقط نشان دادن نام، نشان و شعار در رسانه ها با صرف بودجه های کلان است؟ آیا تکرار پیام یک محصول یا شرکت در رسانه ها ضامن موفقیت است؟ آیا هنوز به جمله ی معروف شرکت مک کان که می‌گفت «قلب ها را تسخیر کن، کیف پول ها به دنبالش خواهد آمد» می‌توان معتقد بود؟ آیا می‌توان با تبلیغات، مخاطبان را وفادار ساخت؟ ایا ساختن تصویر ذهنی مثبت در مخاطبان فقط با تبلیغات امکان پذیر است؟ آیا می‌توان با تبلیغات اعتماد و اطمینان مخاطبان را به سوی خود جذب کرد؟ آیا فقط با تبلیغات می‌توان فروش را زیاد کرد؟ و…

در آن سوی مرزها دنیای بازاریابی ثابت شده است که ما به چیزهایی بیش از تبلیغات کنونی نیاز داریم. چیزهایی که فراموش شده اند. چیزهایی که فقط چشمان تیز بین قادر است آنها را مشاهده کند دراین تحقیق سعی شده است تاکتیک ها و تکنیک هایی ارائه شوند که بتوانند برخی شرکت ها را از تکرار و تقلیدهای تبلیغاتی خلاص کنند. همچنین سعی شده که با تکنیک ها و تاکتیک هایی آشنا شویم تا بتوانیم تبلیغات برتر و موثرتری داشته باشیم.

 

 

 

 

کلمات کلیدی:

تبلیغات

خلاقیت در تبلیغات

تاریخچه تبلیغات در ایران

استراتژیهای نوین تبلیغات

 

 

 

 

فهرست مطالب

مقدمه 1

فصل اول: تبلیغات و تاریخچه ی آن

1. تبلیغات چیست 4

2. تاریخچه تبلیغات 6

3. پیشینه تبلیغات در ایران 8

 

فصل دوم: مفاهیم و مبانی

1. تاکتیک و تکنیک تبلیغات 12

2. تاکتیک 13

3. تکنیک 15

4. تفاوت تکنیک، تاکتیک و استراتژی 21

5. استراتژی تبلیغات و ارتباط آن با تکنیک و تاکتیک 22

6. تفکر تاکتیکی و تکنیکی 23

7. انواع تفکر و تفاوت های تفکر تاکتیکی و تکنیکی 25

8. هوش تاکتیکی 26

9. سیستم تبلیغات 27

10. اصل تضاد در تبلیغات 28

11. اهمیت و ضرورت تاکتیک و تکنیک در تبلیغات 28

 

فصل سوم: تاکتیک ها و تکنیک های نوین (رایانه ای و اینترنتی)

1. پنج تکنیک مهم در تبلیغات به ویژه تبلیغات نوین 34

2. تکنیک گریز از بن بست تبلیغات 34

3. تکنیک داد و ستد رایگان 34

4. تکنیک اعتماد 35

5. تکنیک کشش و ارسال 36

6. تکنیک بازار خالی در تبلیغات 36

7. تاکتیک هوش مشارکتی در تبلیغات (تبلیغات مشارکتی یا تبلیغات ویروسی) 37

 

فصل چهارم: تاکتیک ها و تکنیک های خلاق در تبلیغات

 

فصل پنجم: تاکتیک و تکنیک های مبتنی بر هنرهای تجسمی، سینما و ادبیات

1. تکنیک کلاسیک 43

2. تکنیک تبلیغات باروک 43

3. تبلیغات اسطوره ای و تکنیک مبتنی بر اسطوره ها در تبلیغات 43

4. تکنیک تبلیغات طبیعت گرا 43

5. تکنیک تبلیغات رمانتیک (عاطفی – احساسی) 43

6. تکنیک تبلیغات اینده نگر 43

7. تکنیک تبلیغات دادییستی (ساز مخالف) 43

8. تکنیک تبلیغات ایماژیسننی (تجسمی – تصویری) 43

9. تکنیک تبلیغات امپرسیونیسیتی (تأثیری – لحظه ای) 44

10. تکنیک تبلیغات اکسپرسیونیستی (تعبیری – احساسی) 44

11. تکنیک تبلیغات سورئالیستی (فراواقعی – ضمیر ناخودآگاه) 44

12. تکنیک تبلیغات سمبولیستی (نمادی) 44

13. تکنیک تبلیغات کوبیستی (مکعبی) 44

14. تبلیغات چند بعدی 44

15. تکنیک تبلیغات اُپ آرت یا اپتیکال (بصری یا دیدمانی) 44

16. تکنیک تبلیغات بدوی 45

17. تکنیک تبلیغات پات آرت (کوچه بازاری) 45

18. تکنیک تبلیغات چیدمان 45

19. تکنیک تبلیغات اجرایی 45

20. تبلیغات مفهومی 45

21. تاکتیک و تکنیک های پست مدرن (پسانوگرا) 45

پاره آجر تبلیغات 46

 

فصل ششم : تاکتیک های مدیریتی و بازرگانی در تبلیغات

1. تاکتیک های تبلیغات با توجه به مراحل عمر محصول 48

2. تاکتیک تبلیغات بدوبرتر 48

3. تکنیک تبلیغات از قافله عقب نماندن و پیروزی حتمی 49

4. تاکتیک نفرت از مخالفت 49

5. تاکتیک انحراف توجه 50

6. تاکتیک تبلیغات پنهان و زیرکانه 50

7. خطاها و دام های تبلیغاتی 51

8. دام اطمینان بیش از حد 53

 

فصل هفتم: تاکتیک ها و تکنیک های روانشناسی درتبلیغات

1. روانشناسی رنگ ها در تبلیغات 55

 

فصل هشتم:تاکتیک ها و استراتژی حیوانی در تبلیغات 59

 

فصل نهم: سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی

نتیجه گیری 62

منابع و مأخذ 63

 

 

 

////////////////////////////////////////////////////

دانلود مقالات و پایان نامه موضوع تبلیغات:

تاریخچه و مفهوم تبلیغات

تبلیغات شهری – محیطی

بررسی تبلیغات تجاری در ایران و جهان

استراتژی تبلیغات و عملكرد آن در ساخت آگهی های تلویزیونی

شگردهای تبلیغاتی و عملیات روانی دشمن علیه جوانان با تاکید بر فضای رسانه ای

 

بررسی و تجزیه و تحلیل میزان اثربخش بودن تبلیغات تلویزیونی بانك صادرات در فروش خدمات نوین آن

 

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق | ggq12851Ix3eXH مشارکت محلی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مشارکت محلی مبانی نظری مشارکت محلی پیشینه مشارکت محلی پیشینه تحقیق مشارکت محلی مبانی نظری پژوهش مشارکت محلی مبانی نظری و پیشینه مشارکت محلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مشارکت محلی دانلود مبانی نظری مشارکت…

  • عوامل تشکیل دهنده هوش معنوی و بررسی کاربردهای آن در زندگی و محیط کار | kk721809ws9xfD
  • عوامل تشکیل دهنده هوش معنوی و بررسی کاربردهای آن در زندگی و محیط کار کلمات کلیدی : اجزا هوش معنوی هوش معنوی کینگ هوش معنوی در سازمان پایان نامه هوش معنوی هوش معنوی و سلامت روان ویژگی ها و مولفه…

  • دانلود پاورپوینت فصل اول راهبردهای حل مسئله ریاضی هفتم | 9Jl31947ldyvmc
  • دانلود پاورپوینت فصل اول راهبردهای حل مسئله ریاضی هفتم دانلود پاورپوینت راهبردهای حل مسئله پاورپوینت راهبردهای حل مسئله پاورپوینت راهبرد رسم شکل پاورپوینت راهبرد الگو سازی پاورپوینت راهبرد حذف حالت های نامطلوب   رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فصل…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری رفتارهای پرخطر | 1Z317089CmVNe9
  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری رفتارهای پرخطر کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه رفتارهای پرخطر مبانی نظری رفتارهای پرخطر پیشینه تحقیق رفتارهای پرخطر پیشینه داخلی رفتارهای پرخطر پیشینه خارجی رفتارهای پرخطر پیشینه پژوهش رفتارهای پرخطر پیشینه نظری…

  • پاورپوينت مجتمع مسکونی شهدای سوم خرداد ناجا | NEm26103BDnkMy
  • پاورپوينت مجتمع مسکونی شهدای سوم خرداد ناجا پاورپوينت مجتمع مسکونی پاور پوینت مجتمع مسکونی شهدای ناجا پاورپوينت مجتمع مسکونی شهدای سوم خرداد ناجا پاورپوینت شهدای سوم خرداد ناجا دانلود پاورپوينت مجتمع مسکونی شهدای سوم خرداد ناجا دانلود پاورپوینت در مورد…

  • پاورپوینت معماری دیکانستراکشن | 6cj41669vjAsc4 یا ساختار شکن
  • پاورپوینت معماری دیکانستراکشن یا ساختار شکن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری دیکانستراکشن جهت رشته معماری در 28 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       معماری دی کانستراکش یا ساختار…

  • پایان نامه کارشناسی ارشد علوم اجتماعی و تربیتی با عنوان تأثیر وضع اقتصادی- اجتماعی خانواده در رشد كلامی كودكان 5 و 7 ساله تهرانی | baW3180exTQoG
  • پایان نامه کارشناسی ارشد علوم اجتماعی و تربیتی با عنوان تأثیر وضع اقتصادی- اجتماعی خانواده در رشد كلامی كودكان 5 و 7 ساله تهرانی رشد كلامی همبستگی زبان و اجتماع وضع اقتصادی اجتماعی خانواده دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد علوم…

  • پاورپوینت ارتباط | 1qG11515VSaa2cات اینترنتی کافی نت یاهو
  • پاورپوینت ارتباطات اینترنتی کافی نت یاهو پاورپوینت ارتباطات اینترنتی کافی نت یاهو دانلود پاورپوینت ارتباطات اینترنتی پاورپوینت سیم کشی ارتباطی گسترده رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کافی نت یاهو جهت رشته کامپیوتر در قالب 41 اسلاید و با فرمتpptx قابل…

  • مدل ها و نظریه های حمایت اجتماعی و عوامل موثردر بهره مندی از آن | Ip518137QQpH2I
  • مدل ها و نظریه های حمایت اجتماعی و عوامل موثردر بهره مندی از آن کلمات کلیدی : ابعاد حمایت اجتماعی تئوری های حمایت اجتماعی نظریه های حمایت اجتماعی کارکردهای حمایت اجتماعی مدلهای حمایت اجتماعی تحقیق کامل حمایت اجتماعی عوامل موثردر…